Tieto stránky využívajú súbory cookies. Prečítajte si informácie o tom, že ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Dodání zboží a cena přepravy

Při nákupu nad 950 Kč dodání zboží zdarma!

Objednané zboží doručí kurýrní společnost GLS do 3 až 5 pracovních dnů ode dne expedice zásilky. Bohužel práci GLS nedokážeme ovlivnit, proto neumíme vyžádat ani zaručit přesný termín dodání zboží.

Naše zkušenosti ukazují, že kurýři GLS se snaží pružně reagovat na žádosti uvedené v rubrice "Poznámka zákazníka".

Telefonní číslo zadané během registrace uvádíme i na balících, proto pokud Vás kurýr nenajde na uvedené adrese, zavolá Vám, případně pošle sms zprávu, a následně si dohodnete místo a čas převzetí zásilky.

Pokud zboží objednáte do 11:30 hodiny, zásilka bude expedována ještě v ten den.

Pokud chcete sledovat pohyb Vašich kosmetických přípravků šetrných k pokožce, můžete tak učinit zadáním čísla balíku v on-line systému GLS služby zde. Číslo Vašeho balíku dostanete e-mailem od kurýrní služby GLS.

Ceny přepravy jsou následující:

Doručení kurýrem:
při objednávce do 950 Kč - 134, - Kč
při objednávce nad 950, - Kč - doprava zdarma

Doručení na odběrné místo Pickup:
při objednávce do 950 Kč - 75, - Kč
při objednávce nad 950, - Kč - doprava zdarma

Cena dobírky: 23, - Kč

Kurýrní služba GLS doručí Vaši objednávku do 3 až 5 pracovních dnů od expedice balíčku, v době od 8,00 do 17,00  hodin. GLS v den doručení zásilky informuje o doručení zásilky prostřednictvím sms zprávy. Při zadání objednávky nezapomeňte uvést Vaše telefonní číslo!

V případě potřeby můžete kontaktovat pracovníky kurýrní služby GLS během pracovních dnů v době od 8,00 do 17,00 hod. na následujícím telefonním čísle: +420 702 726 223. Nezapomeňte si připravit číslo svého balíčku.

Pokud Vás kurýr nenajde na vámi zadané adrese, balík se dostane do regionálního depa a GLS automaticky provede další pokus o jeho doručení. 

Převzatý balík si důkladně zkontrolujte v přítomnosti kurýra. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřevzít a řešit přímo s řidičem kurýrní služby na místě zápisem o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky na e-mail zakaznickyservis@yamuna.eu, kde Vám poradíme, jak máte postupovat. V případě reklamace nevyhazujte obal, protože může být důkazem.

Vrácení nebo výměna zboží

Zákazník má právo na základě zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží za následujících podmínek :

1. Spotřebitel o svém záměru odstoupit od smlouvy musí informovat Prodávajícího zasláním e-mailu nebo zavoláním na zákaznickou linku.

2. Právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje na všechny produkty, které přijdou zpět na adresu společnosti Yamuna Europe v nepoškozeném, nerozbaleném a v originálním balení.

3. Spotřebitel nemá nárok na právo odstoupit od smlouvy v případě produktů uzavřených v ochranném obalu, které není vhodné vrátit zpět z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jejichž ochranný obal byl po dodání porušen / otevřen (např. kosmetika, krémy, deodoranty, make-up, pudr, atd.) Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu nelze ani v případě, že zboží již bylo částečně spotřebováno! Pokud už bylo zboží rozbaleno a používáno, potom ho nelze na základě hygienických důvodů vrátit.

4. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na produkty, které byly poškozeny po převzetí.

5. Prodávající vrátí cenu zboží nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy a vráceného zboží a to převodem na bankovní účet Spotřebitele. Záruka vrácení peněz se nevztahuje na přepravní náklady. Náklady na přepravu zboží k nám hradí Spotřebitel.

6. Prodávající nevrací peníze za zboží, které bylo částečně spotřebováno. To bude Spotřebiteli odesláno zpět na náklady zákazníka.

7. Pokud platba za zboží proběhla předem platební kartou nebo bankovním převodem, v případě odstoupení od smlouvy před doručením zboží nebo 14 dní po jeho obdržení, Prodávající převede cenu zboží na bankovní účet Spotřebitele. Převedená částka bude snížena o poplatek za bankovní převod.

8. Spotřebitel v případě výměny zboží nemá nárok na zvýhodněnou cenu přepravy. Pokud i celková cena reklamovaného zboží přesáhne hodnotu 950,- Kč, poplatky za balné a poštovné spojené s výměnou nese Spotřebitel.

9. Pokud Spotřebitel pošle Prodávajícímu zpět balík formou dobírky, v tomto případě ho Prodávající nepřevezme a bude vráceno Spotřebiteli.

Více informací Vám poskytneme na telefonním čísle: +420 702 726 223, nebo nám můžete napsat e-mail na zakaznickyservis@yamuna.eu.